В Славгородській ЗОШ І-ІІІ ст. організовано роботу таких предметних гуртків:

- Краєзнавчий (керівник Муквич В. М.);
- Екологічний «Джерельце» (керівник Гнилокозова Л. Ф.);
- Ляльковий «Буратіно» (керівник Павлюченко Н. Є.);
- «Інформаційні технології» (керівник Крамський Е. О.);
- Вокальний спів «Веселка»( керівник Забара С. А.).

Робота усіх гуртків обумовлена необхідністю якісного покращення освітнього процесу. Вони обиралися учнями для розширення свого загального кругозору, прилученням до нових сфер знання і людської діяльності.

На заняття гуртків учителі мають змогу більш ефективно працювати як з обдарованими дітьми, так і з тими учнями, яким важко засвоїти навчальний матеріал на уроках.

Позитивним результатом позаурочної роботи є покращення рівня навчальних досягнень учнів з предметів, призові місця на олімпіадах, участь дітей у різних заходах школи, району.

Гуртковою роботою у 2019 – 2020 навчальному році охоплено 54% учнів школи.


/Files/images/гурт.jpg


«Історичне краєзнавство»

/Files/images/muzey/85249037_1488043808028269_4993028455172931584_o.jpg Метою роботи гуртка «Історичне краєзнавство» є пізнання учнями рідного краю, реалізація інтересів у вивченні навколишнього середовища та історико-культурного надбання України та світу, формування туристсько-спортивних та краєзнавчих знань, умінь і навичок засобами позашкільної освіти.

Програма гуртка спрямована на формування системного мислення, поглиблення знань, умінь і навичок з окремих предметів та туристсько-краєзнавчої роботи.

Важлива роль відводиться формуванню у гуртківців мовної культури, засвоєнню краєзнавчої термінології, практичних навичок роботи з краєзнавчим обладнанням. На заняттях гуртка використовують різноманітні методи навчання в залежності від віку гуртківців: пояснювально-ілюстративні (розповідь, пояснення, бесіда, ілюстрація, дискусія та ін.), репродуктивні (відтворювальні), тренінгові (розвиток знань, набуття вмінь та навичок), дискусійні, проблемно-пошукові (дослідницькі, пошукові) методи навчання. При проведенні практичних занять перевага надається краєзнавчим дослідженням та пошуковій роботі.

У цьому навчальному році членами гуртка «Історичне краєзнавство» було проведено:

1. Історичний марафон «Стежками рідного краю».

2. Пішохідна екскурсія «Поміщицький маєток: давнина і сучасність».

3. Краєзнавчі дослідження: «Козацькі полки Слобідської України», «Життя і творчість М.Данька».

4. Урок мужності в музеї історії села «Вічна слава Героям України».

5. Екскурсії у музеї історії села Славгород – 3.

Результатом роботи гуртка є поповнення шкільного музею експонатами, робота над проектами, участь в районних конкурсах.


«Інформаційні технології»

/Files/images/bezpechniy_nternet/Рисунок1.jpg111.jpg Учні, що відвідують гурток «Інформаційні технології» під керівництвом Крамського Е. О., вдосконалюють практичні навички роботи в мультимедійних середовищах Microsoft Office, відбувається підготовка учнів до трудової діяльності в умовах ринкових відносин. Основною формою навчання є гурткове заняття різних типів: вивчення нового навчального матеріалу, удосконалення знань та формування умінь, узагальнення та систематизація знань, практична робота. На кожному занятті використовуються комп’ютери.

Навчальний процес в гуртку ґрунтується на проведенні лекційних і практичних занять, розробці власних проектів. Курс навчання містить теми ознайомлення з мережею Інтернет. У міру вивчення учні створюють свій web-сайт в Інтернеті, обмінюються необхідною інформацією, вивчають основи малюнка, анімації. Методи ґрунтуються на активному залученні учнів до навчального процесу з використанням якісних методичних матеріалів. У подальшому вихованці зможуть самостійно створювати презентаційні сайти, розробляти Інтернет-проекти.

Гуртківці є активними учасниками та переможцями районних олімпіад. Так, Мамалига Вікторія, учениця 11 класу зайняла ІІ місце, Шумейко В’ячеслав, учень 10 класу зайняв ІІІ місце у районній олімпіаді з інформатики. Мамалига Олександр, учень 10 класу став призером ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій (ІІІ місце), учасником ІІІ етапу олімпіади.


«Джерельце»

/Files/images/bologya_hmya/DSC04444.JPG Однією з форм організації роботи з екологічної освіти і виховання є групова навчальна діяльність - заняття в екологічному гуртку «Джерельце»

Зміст навчання в гуртку містить виховний і розвивальний аспекти, що сприяє розвитку таких якостей особистості, як ініціативність, уміння працювати в колективі, висловлювати свою точку зору і поважати думку співрозмовника; розвитку активного пізнавального ставлення до природного та соціального оточення.

Навчально-виховний процес забезпечується проведенням занять, тренінгів, екскурсій до парку, саду, водойм, лісу.

Робота гуртка планується таким чином, щоб теоретичний матеріал поєднувався із самосійною роботою над літературою, виконанням практичних творчих завдань, проведенням дослідів, фенологічними спостереженнями, роботою з природним матеріалом, а набуті знання вихованці могли б використовувати під час проведення масових еколого-натуралістичних заходів. У навчально-виховному процесі особлива увага приділяється дотриманню правил техніки безпеки.

Основним напрямом виховної роботи є проведення тематичних свят, пізнавально-розважальних програм, вікторин, конкурсів, акцій.

Формами контролю за результативністю навчання є підсумкові заняття, захист проекту, презентація портфоліо вихованців гуртка.

Гуртківці під час занять гуртка дізнаються багато цікавого про сезонні зміни в природі, про людину – частина природи, про рослинний та тваринний світ рідного краю, подорожують екологічними стежками рідного краю. Під час екскурсій до лісу чи парку вивчають зміни в неживій природі, їх вплив на живу природу, вивчають пристосування рослин до зими, пробудження дерев і кущів від зимового сну, цвітіння рослин. Діти доглядають за кімнатними рослинами.

Вихованці гуртка на протязі навчального року приймають участь у різноманітних конкурсах «Галерея кімнатних рослин», « В об'єктиві натураліста», «Малі річки моєї Батьківщини», в акціях «Годівничка», «Джерело», «Ріка мого дитинства», міжнародних природознавчих іграх «Колосок», «Геліантус». І як результат учениця 8 класу Рагуліна Анастасія отримала перемогу у відбірковому етапі Всеукраїнському юнацькому фестивалі «В об’єктиві натураліста» номінація «кращий слайд-фільм» «Господарі рідної землі».

Діти вивчають правила поведінки в природі, працюють над єкологічним проектом «Зробимо нашу планету чистою».


Ляльковий гурток «Буратіно»

/Files/images/buratno/85153103_502800800429833_3900496630289268736_o.jpg Ляльковий гурток «Буратіно» - основною метою якого є виховання молодого покоління засобами театрального мистецтва, виховання творчої ініціативи, гнучкості мислення та уяви, крім того гурток спрямований на розвиток літературних творчих здібностей учнів. Вихованці гуртка займаються виготовленням декорацій та ляльок, а також систематично розширюють знання про сучасні види мистецтва. І як результат можна відмітити зайняте ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» номінація «театральне мистецтво» - «Лялькове диво», де гуртківці представили виставу «Наш друг Крококіт». Також показали цю виставу для учнів початкових класів до дня Святого Миколая.

21 лютого 2020 року отримали ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» номінація «театральне мистецтво» - «Маски Мельпомени», де гуртківці представили виставу «Мій домашній дикий лис», а учениця 9 класу Жерздєва Ольга отримали диплом за акторську майстерність.

Більше про колектив "Буратіно"...


Вокальний гурток «Веселка»

/Files/images/zahodi/88265965_1501242040041779_441773580083003392_n.jpg Вокальний гурток, керівником якого є Забара С.А. відвідує 15 учнів. Метою гуртка є формування вокально-хорового співу, виховання любові до мистецтва, народних традицій, українського фольклору. Вихованці гуртка беруть активну участь у загальношкільних заходах, є переможцями районних конкурсів. За І семестр була проведена активна робота. З початку навчального року діти були включені в систематичні заняття вокальної групи і в активну концертну діяльність.

Юні вокалісти брали участь практично у всіх шкільних заходах і концертах:

Концерт до Дня вчителя , «Ми твої патріоти країно», «Свято осені», «Нащадки козацької слави» , новорічні ранки.

Учасники вокального гуртка не тільки самі виступали на різних концертах, але й культурно розвивалися, відвідуючи музичні заходи за межами нашої школи. І як результат зайняте ІІ місце у відбірковому етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» номінація «художнє виконавство» - «Співограй».


До роботи гуртків залучаються діти із неблагонадійних, малозабезпечених, багатодітних сімей - згідно соціального паспорта школи.

На гуртках учителі пропагують книги, періодичні видання, формують конструкторські, раціоналізаторські навички, розвивають творчі здібності учнів, поєднують теми занять із життям, власним досвідом школярів.

Кiлькiсть переглядiв: 918

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.